تازه های عمران و معماری

تازه های عمران و معماری
بروزترین مطالب مهندسی عمران و معماری
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های عمران و معماری و آدرس omrannews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





منبع : وب سایت فارسی کد

دانلود رایگان مجموعه ۱۰۰ دتایل معماری پروفیل درب و پنجره

http://hfarahani48.blogfa.com

نقل قول :

دتایل های ساختمانی همیشه یکی از پر دردسر ترین قسمت های کار یک مهندس هستش ، البته چون اکثر طرح های ایرانی کپی هم هستند نیازی به طراحی دتایل های آنچنانی نیست و همه از دتایل های موجود در بازار استفاده می کنند.

خیلی ها فقط به دتایل های سازمان برنامه و بودجه اکتفا می کنن و فقط واسه کارهاشون از این سری دتایل های استفاده می کنن که باید بهشون بگم متاسفانه این دتایل های بعضیاشون واقعا قدیمی شدن و زیاد بدرد بخور نیستن هر چند بعضیا به نوع دتایلش کاری ندارن و فقط تایتل دتایل واسشون مهمه که یه جوری تویه طرح جاش کنن.

این دتایل ها کامل اجرایی و کل دتایل ها با توضیحات فارسی هستش تا کسی به مشکلی بر نخوره ( در ضمن دتایل هاش جدید هستش و واسه کارهای اجرایی هم کامل بکار میاد )

( به تمام دوستانی که با دتایل های ساختمانی و اجرایی سرو کار دارند توصیه می کنم که حتما این مجموعه رو دانلود کنن )
توضیحات :
کلیه دتایل های موجود در این مجموعه به صورت اتوکدی و در قالب اتوکد ۲۰۰۷ به بالا قابل اجرا هستند. برای دانلود بر روی لینک مستقیم کلیک کنید و در صورت مشکل داشتن از لینک غیر مستقیم استفاده کنید.
به حجم 16 مگابایت
رمز عبور : www.farsicad.com
نکته : در صورت مشکل دانلود به وب سایت فارسی کد مراجعه نمایید...
دانلود ( لینک مستقیم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:39 ] [ علی رحیم پور ]
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدید هدفم از ایجاد این وبلاگ تبادل اطلاعاته و حاضر به هر نوع همکاری در زمینه ی رشته عمران هستم.لطفا با نظرات و پیشنهاداتتون بنده رو در اداره ی این وبلاگ یاری کنید. Hi, welcome to your blog, Goal of creating this blog is to share information. I am ready to any cooperation in the field of Civil, Please help me with your comments and suggestions to manage this blog.
امکانات وب